بهترین سونوگرافی تهران

بهترین سونوگرافی تهران

موضوعات گفته شده در این محتوا

بهترین سونوگرافی تهران

سونوگرافی غربالگری دکتر شاکری

سونوگرافی دکتر شاکری اولین مرکز سونوگرافی غربالگری در تهران 18 سال پیش شروع به کار نمود و در طی این سالها سعی نمود سونوگرافی را به عنوان یک فاکتور مهم در غربالگری مطرح کند و بسیاری از تشخیص های حین بارداری را با سونوگرافی مشخص نماید و از استرس و اضطرابی که به خانواده ها وارد میشود بکاهد. سونوگرافی دکتر شاکری با تکیه بر نبوغ دکتر شاکری به حق بهترین سونوگرافی تهران از لحاظ آمارهای تعیین جنسیت و اعلام ریسک های بارداری میباشد که با تعیین جنسیت در هفته یازدم نه تنها در ایران حسن شهرت بسیاری دارد بلکه آوازه سرآمد بودن ایشان در بسیاری از سایت های خارجی مطرح پیچیده و از این حیث در جهان رکورد دار میباشند.

تشخیص دکتر شاکری مبتنی بر مشاهدات سونوگرافی میباشد و دلیل عنوان بهترین سونوگرافی تهران فقط و فقط مهارت و دقیق بودن دکتر شاکری در حین انجام سونوگرافی میباشد و تعهد ایشان نسبت به بیماران ومراجعه کنندگان که باعث میشود مراجعین احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

دکتر شاکری بدون پیش قضاوت در مورد سن مادر، سابقه بیماریهای مادر و ژنتیک بررسی کاملی روی جنین انجام داده و صرفا از روی سوابق ( برخلاف بسیاری از مراکز) بیمار را به گرفتار آزمایشگاهها و مراکز دیگر نمیکند. کاری که در جامعه امروزی بسیار متداول بوده و یکی از دلایلی است که دکتر شاکر همیشه روی آن تاکید دارد و همیشه به مراجعین تذکر های لازم را میدهد. گرفتار کردن خانواده ها در این وضعیت بد اقتصادی کاری نیست که بهترین سونوگرافی تهران آنرا زیبنده خود بداند.

تعیین جنسیت در این مرکز از هفته یازدهم به بعد انجام میشود و 99 درصد نتایج کاملا درست بوده و یک درصد جزو مسائل تشخیص غیر ممکن میباشد و پرهیز از آن اجتناب ناپذیر است.

بررسی مسئله خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت دکتر شاکری

یکی از مسائلی که گاها در مورد آن بحث و گفتگو میشود میزان خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت است. در بسیاری از سایتها در مورد سوابق دکتر شاکری سوال میشود و بعضا مسائلی مانند خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت دکتر شاکری را مطرح میکنند و سوابق بهترین سونوگرافی تهران را زیر سوال میبرند. در حالت عادی دکتر شاکری بیش از هزاران تعیین جنسیت در ماه انجام میشود و 1 درصد خطا به معنای 10 مراجعه کننده است و بزرگنمایی بیش از حد خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت دکتر شاکری کار نیکویی نیست.چرا که دکتر شاکری پس از تعیین جنسیت نامه کتبی به بیمار میدهد و مسئولیت هرنوع عواقبی را برعهده میگیرد. در حالیکه در اکثر مراکز سونوگرافی به طور شفاهی و غیر کتبی بیان میکنند و حتی در هفته های سیزدهم تا شانزدهم هم از نوشتن و دادن نامه کتبی نتیجه سونوگرافی امتناع میورزند.

رزرو آنلاین سونوگرافی دکتر شاکری

نوبت دهی سونوگرافی دکتر شاکری

شماره تماس دکتر شاکری : 02188502324

کلمات کلیدی این مقاله:

بهترین سونوگرافی تهران

بهترین سونوگرافی در تهران

خطا در سونوگرافی تعیین جنسیت

تعیین جنسیت دکتر شاکری

تعیین جنسیت

سونوگرافی تعیین جنسیت

سونوگرافی غربالگری

سونوگرافی دکتر شاکری