تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12

تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12

موضوعات گفته شده در این محتوا

تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12

سونوگرافی  تعیین جنسیت جنین

 

سونوگرافی در زمانهای بارداری کاربردهای زیادی دارد و یکی از کاربردهای آن تعیین جنسیت جنین از روی تصاویر اسکن شده است.
چندین راه برای تشخیص جنسیت جنین در علم پزشکی وجود دارد اما از بین این روشها سونوگرافی معتبرتر، علمی و مورد اعتمادترین است. علاوه بر این در زمان سونوگرافی پزشک سلامت جنین را نیز بررسی میکند . در هفته های 12 ام بارداری تا هفته بیست و دوم سونوگرافی برای بررسی سلامت جنین و تعیین جنسیت انجام می شود.
هر جنین آلت تناسلی در بین پاهایش دارد و از هفته یازدهم مرئی شده و اگر این برآمدگی به شکل بیضه و آلت تناسلی مردانه باشد، جنین مذکور پسر بوده و اگر به صورت لبیا باشد جنین دختر میباشد.

سونوگرافی پسر در هفته 12، عکس سونوگرافی پسر در بهترین سونوگرافی تهران 

سونوگرافی تعیین جنسیت پسر و دختر

سونوگرافی تعیین جنسیت

هنگام وقوع بارداری جنسیت جنین شکل میگیرد ولی در سونوگرافی تعیین جنسیت از هفته یازدهم (البته به طور استثنا توسط دکتر شاکری) قابل تشخیص است.
برآمدگی کوچکی در بین پاهاجنین پسر وجود دارد که در حدود 3 سانتیمتر میباشد. این برآمدگی نباید  با بند ناف اشتباه گرفته شود هرچند در یک موقعیت قرار گرفته اند. بند ناف از آلت تناسلی جنین بلندتر و بزرگ تر میباشد. همانطور که میبینید تشخیص فقط از روی شکل برای افراد عادی غیر ممکن است و پزشک علاوه بر دیدن شکل جنین به مسائل زیادی توجه دارد.

عکس سونوگرافی سونوگرافی دختر در هفته 12

تعیین جنسیت جنین دختر

سونوگرافی تعیین جنسیت جنین

مهمترین راه تشخیص جنسیت جنین دختر نداشتن برامدگی در بین پاهای جنین بوده و شکل ان به صورت کوتاهتر است و شامل خطوطی موازی نشانه وجود لبیا است.
در صورتیکه جنین به سمت پهلوی سمت راست باشد و الت تناسلی به صورت موازی ستون فقرات باشد به جنین دختر تعبیر میشود.هر چند به این سادگی نیست.
موانع زیادی مانند حجم زیاد آمونیاک و یا چرخیدن و تاب خوردن بند ناف باعث خطا در سونوگرافی میشود و به یا داشته باشید که همیشه دلایل زیادی برای تشخیص اشتباه وجود دارد.

اما با توجه به این موضوعات سونوگرافی دکتر شاکری جزء بهترین مرکز سونوگرافی در تهران میباشد ، چراکه با ضریب احتمال بالا جنسیت جنین را به درستی تشخیص میدهد.

عکس های سونوگرافی پسر

سونوگرافی پسر

عکس الت تناسلی پسر در سونوگرافی

عکسهای سونوگرافی دختر

کلمات کلیدی:
سونوگرافی تعیین جنسیت جنین
تعیین جنسیت
تفاوت جنین دختر و پسر در سونوگرافی هفته 12
تفاوت جنین دختر و پسر
عکس جنین دختر و پسر
عکس جنین دختر
عکس جنین پسر
عکس جنین دوازده هفته پسر