سونوگرافی دقیق در تهران – مکانیزمهای بالابردن دقت در سونوگرافی

سونوگرافی دقیق در تهران

موضوعات گفته شده در این محتوا

سونوگرافی دقیق در تهران

بررسی عوامل موثر در سونوگرافي خوب و سونوگرافی دقیق در تهران

سونوگرافی برخلاف سایر تصویر برداری ها نیاز به مهارت بسیار زیاد پزشک دارد و به نوعی میزان تشخیص به دقت پزشک سونوگرافی بستگی دارد. یک سونوگرافی دقیق در تهران باید حتما به دستگاههای روز مجهز باشد و علاوه بر آن تجربه و تبحر پزشک با بالاترین مدرک را لازم دارد که با آگاهی کامل و سونوگرافی دقیق تشخیص بهتری داشته و سلامت بیماران را تضمین نماید.

سونوگرافی قلب

 اکوکاردیوگرافی یا پژواک نگاری قلب ( Echocardiography) که به آن  اصطلاحا سونوگرافی قلب یا  اکوی قلب نیز  گفته می‌شود روشی گاملا غیر تهاجمی بوده که با استفاده از امواج  بی ضرر التراسوند ، ساختمان داخلی قلب را به تصویر میکشد و در حقیقت به نوعی استاندارد تشخیص بیماری‌های قلبی محسوب میگردد. دقت در تشخیص ساختمان داخلی قلب و نوع دستگاه و دقت دستگاه و سونوگرافی دقیق پزشک نقش مهمی در کیفیت کار دارد.

سونوگرافی ان تی

این نوع از سونوگرافی برای بررسی وجود مشکل سندروم داون می باشد . این سونوگرافی معمولا به منظور پایش سلامتی جنین در هفته 11 الی 13 انجام می شود . برای تشخیص مایع زجاجی پشت گردنی جنین به یک سونوگرافی دقیق نیازمندیم.

سونوگرافی آنومالی

به منظور بررسی روند طبیعی رشد جنین از روش سونوگرافی آنومالی استفاده می شود . این نوع سونوگرافی در اواسط  دوره حاملگی انجام می شود . اگر چه این روش برای تعیین جنسیت نیست ولی میتوان در این نوع سونوگرافی به تعیین جنسیت جنین پرداخت. سونوگرافی دقیق در هنگام سونوگرافی آنومالی بسیار لازم و ضروری بوده و هرگونه تشخیص خطا سلامت جنین را مخاطره می اندازد.

سونوگرافی معمولی یا دوبعدی

در این نوع از سونوگرافی پروب روی شکم مادر قرار داده می شود بدین وسیله تصاویر دو بعدی تهیه میشود.

سونوگرافی واژینال

در سونوگرافی واژینال از پروب واژینال و برای تولید تصاویر رحم مادر استفاده می شود . در هفته های اول بارداری میتوانید با مراجعه به سونوگرافی دقیق در تهران سونوگرافی انجام دهید.

سونوگرافی داپلر

سونوگرافی داپلر نوعی سونوگرافی بوده که با استفاده از اثر داپلر تصاویری از حرکت مایعات در بدن (به طور معمول خون) میپردازد و سرعت نسبی آن‌ها را نسبت به فراصوت نیز به دست می‌آورد. سونوگرافی دقیق داپلر میتواند برای مطالعات قلبی-عروقی (سونوگرافی سیستم عروقی و قلب) و اندازه‌گیری جریان خون معکوس سیستم عروقی در بیماری پرفشاری ورید باب در کبد از این تصویربرداری استفاده می‌شود.

سونوگرافی سه بعدی

سونوگرافی سه بعدی با استفاده از امواج التراسوند و نرم افزار تصویری، تصاویر کاملا واضح و روشن از جنین ارائه می دهد. سونوگرافی سهبعدی تصاویری از جنین را در سه بعد نشان می دهد. سونوگرافی خوب و دقیق با تجهیزات پیشرفته تصاویر با وضوح بالاتری ارائه میدهد.

سونوگرافی چهار بعدی

در این سونوگرافی از امواج فراصوت برای تصویر برداری از جنین استفاده می شود.برخلاف  در سونوگرافی سه بعدی در این نوع سونوگرافی می توانید فیلم تصویری  از جنین دریافت کنید. سونوگرافی دقیق چهار بعدی با تجهیزات پیشرفته بسیاری از ابعاد و صورت جنین را به صورت فیلم چند بعدی نمایان میسازد. از مشخصات سونوگرافی خوب مجهز بودن به  دستگاههای سونوگرافی چهار بعدی میباشد.

کلمات کلیدی:

سونوگرافی دقیق در تهران

سونوگرافی دقیق

سونوگرافی خوب در تهران

سونوگرافی خوب