مقالات سونوگرافی تعیین جنسیت

سونوگرافی تعیین جنسیت

سونوگرافی رایج ترین و دقیق ترین روش تشخیص جنسیت است.اگر دستگاه تناسلی جنین در موقعیتی باشد که بطور واضح قابل دیدن است. اگر نه در هفته های آتی نوع جنسیت جنین مشخص میشود. در این مرکز، جنسیت جنین از هفته 11 به بعد قابل تشخیص است.

عکس جنین دختر و پسر در سونوگرافی و تفاوتهای آنها

عکس جنین دختر و پسر در سونوگرافی و تفاوتهای آنها

عکس جنین دختر و پسر در سونوگرافی از نظر نوع آلت تناسلی با یکدیگر تفاوت دارد. علمی ترین و دقیقترین روش تعیین جنسیت جنین انجام سونوگرافی است. سونوگرافی برای بررسی سلامت جنین همچنین مورد استفاده قرار میگیرد. در مرکز تصویربرداری دکتر شاکری سونوگرافی تعیین جنسیت از هفته 11 بارداری (زودهنگام ترین تعیین جنسیت در ایران) به بعد قابل انجام است. بارزترین تفاوت جنین دختر و پسر در آلت تناسلی میباشد که در پسرها شامل آلت تناسلی مردانه و  بیضه ها و در دختر ها به صورت لبیا میباشد. البته تفاوت های دیگری نیز وجود دارد که در ادامه مقاله در مورد آن بحث میشود.

بیشتر بخوانید...
سونوگرافی تعیین جنسیت

سونوگرافی تعیین جنسیت دختر و پسر در دوره جنینی و تفاوت های آنها

تشخیص جنسیت جنین یکی از محبوب ترین و شاید مهم ترین (برای بعضی پدر و مادر ها) کاربردهای سونوگرافی بارداری است. البته تشخیص جنسیت جنین به روش های دیگری نیز انجام می شود، با اینحال دقیق ترین نتیجه از انجام سونوگرافی به دست می آید.از سیزده هفتگی جنین با توجه به برخی علایم دیگر نیز میتوان جنسیت جنین را پیشبینی کرد. قبل از ۱۳ هفته میزان بالای مایع آمونیاک دور جنین تشخیص جنسیت آن را با اشکال مواجه می کند. بعد از این زمان نیز میزان جابجایی جنین بیشتر شده و نمیتوان به راحتی برآمدگی میان پاهای آن را مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید...
عکس سونوگرافی جنین پسر

عکس سونوگرافی جنین پسر

عکس سونوگرافی جنین پسر در سونوگرافی قابل مشاهده است. به میزانی که کیفیت دستگاه بالاتر، تبحر پزشک بیشتر و فرم جاگیری جنین بهتر باشد، پیکر او راحتتر و بهتر دیده میشود.

بیشتر بخوانید...
دیگر سونوگرافی های بارداری

سونوگرافی پیشرفته دکتر شاکری

پوشش تمام سونوگرافی های عمومی و تخصصی،اولین و پرسابقه ترین مرکز سونوگرافی غربالگری جنین در تهرانبا بیش از ۲۲ سال سابقه فعالیت و روزانه بیش از ۱۰۰ ارباب رجوع و...
نظر یا سؤال خود را برای ما ارسال کنید

منتظر نظرات خوبتون هستیم

لطفاً در لینک زیر نظرتون رو در مورد مرکز ما و خدماتمون بنویسید تا بقیه هم ازش استفاده کنن.
نظر یا سؤال خود را برای ما ارسال کنید
اشتراک گذاری این مطلب

مطالب جدید

بخش جدید سایت

دانستنی های بارداری

قبل از بارداری تا بعد از تولد
جدید
تبلیغات شما

جهت اطلاع از شرایط و تعرفه ها به شماره واتساپ 02188539951 یا جیمیل drshakeri.imagincenter@gmail.com پیام بدهید.