بهترین سونوگرافی در تهران

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری (تهران) با بیشتر از 20 سال سابقه در امر تصویربرداری و سونوگرافی غربالگری، اولین و دقیقترین مرکز فوق تخصصی سونوگرافی غربالگری در تهران است. این مرکز در انجام سونوگرافی های nt، آنومالی، تعیین جنسیت و سایر سونوگرافی های بارداری زبانزد است. در این مرکز تعیین جنسیت جنین در هفته 11 و 12 بارداری با ضریب اطمینان 97% و از هفته 13 به بعد به ضریب اطمینان 100% به طور رایگان انجام میشود.
بهترین سونوگرافی تهران

موضوعات گفته شده در این محتوا

بهترین مرکز سونوگرافی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چرا سونوگرافی دکتر شاکری بهترین سونوگرافی تهران است؟

چکیده مقاله بهترین سونوگرافی در تهران

یکی از دغدغه‌های تمام افرادی که به سونوگرافی احتیاج دارند، پیدا کردن بهترین و مطمئن‌ترین مرکز سونوگرافی است. این موضوع برای زنان باردار اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کنند، زیرا به انجام سونوگرافی‌های متعدد و مهمی قبل، حین و پس از زایمان احتیاج دارند. اطلاع از سلامتی جنین در هفته های بارداری برای والدین اهمیت زیادی دارد. دسته ای از ناهنجاریهای کروموزومی رایج جنین مانند سندروم داون، سندروم پاتو، سندروم ادوارد و نقایص لوله های عصبی نیازمند تشخیص به کمک سونوگرافی و برخی از آزمایشها هستند؛ که در این میان سونوگرافی نقش بسیار مهم و پررنگی در بررسی سلامت و تشخیص نقایص احتمالی مادرزادی جنین دارد. 

با توجه به این نکته که مراکز تصویربرداری بسیار زیادی در سطح کشور و شهر تهران وجود دار، ولی مراجعین همواره گزینه های محدودی برای انتخاب بهترین مراکز سونوگرافی دارند. ضعف تجهیزات سونوگرافی، پوشش ندادن بیمه های اصلی و تکمیلی و از همه مهمتر تجربه و دانش کمتر نسبت به مراکز پیشتاز از عوامل مؤثر در انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی است. در این مطلب، ویژگی‌های کلیدی یک مرکز سونوگرافی و رادیولوژی مناسب را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین کلینیک سونوگرافی شهر خود را به درستی انتخاب کنید.

بهترین مرکز سونوگرافی
بهترین مرکز سونوگرافی

ویژگی‌های بهترین سونوگرافی در تهران

سونوگرافی یکی از روش‌های تصویربرداری از اندام‌ها و بافت‌های درون بدن است. در دوران بارداری پزشک در مراحل مختلف بارداری، رشد و سلامت جنین را با استفاده از سونوگرافی‌های مختلف (که مهمترین آن‌ها عبارتند از سونوگرافی سلامت جنین٬ سونوگرافی غربالگری اول، غربالگری دوم و سوم و سونوگرافی داپلر و… ) بررسی می‌کند، به همین خاطر است که مراجعه به مراکز سونوگرافی خوب و مطمئن در دوران بارداری اهمیت بیشتری دارد و دغدغه بسیاری از زنان باردار است.

به طور کلی سونوگرافی­های دوران بارداری به بررسی موارد گوناگونی میپردازد که از مهمترین آنها میتوان به نمونه های زیر اشاره کرد: غربالگری سلامت جنین، بررسی رشد جنین، سن بارداری و تاریخ زیمان، میزان مایع آمنیوتیک، بارداری چند قلویی، بارداری خارج رحم، سقط جنین، مشخص کردن نوع زایمان. طی بیست سال گذشته، غربالگری سلامت جنین به کمک سونوگرافی باعث کاهش چشمگیر نگرانی و اضطراب والدین شده است و از به دنیا آمدن کودکان مبتلا به نارسایی های ژنتیکی و مادرزادی جلوگیری کرده است.  شما چگونه می‌توانید بهترین مرکز سونوگرافی را انتخاب کنید؟ مرکز سونوگرافی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشد، تا بتوانید با خیال راحت به این مراکز برای انجام سونوگرافی مراجعه نمایید.

عوامل متعددی که در زیر توضیح داده میشوند همگی در تبدیل یک مرکز سونوگرافی  در شهر بزرگی مثل تهران به بهترین سونوگرافی تهران ، مؤثر میباشند.

 

بهترین سونوگرافی تهران باید تجهیزات پیشرفته و جدید داشته باشد

برای اینکه یک مرکز سونوگرافی بتواند انواع مختلف سونوگرافی (سه بعدی، داپلر و …) را پوشش دهد، باید تجهیزات مربوط به آن را داشته باشد، همچنین کیفیت و پیشرفته بودن دستگاه‌ها بر دقت پاسخگویی سونوگرافی تاثیر می‌گذارد. مرکز سونوگرافی که تجهیزات پیشرفته داشته باشد، کیفیت سونوگرافی بالاتری دارد و در نتیجه نتایج سونوگرافی نیز قابل اطمینان‌تر خواهد بود.

دستگاههای سونوگرافی متنوعی در بازار وجود دارد، نظیر جنرال الکتریک آمریکا، فیلیپس هلند، سامسونگ کره جنوبی، چیسون چین، مدیسون چین و غیره که در میان تمام دستگاههای سونوگرافی موجود، جنرال الکتریک آمریکا (GE) مدل ولوسون دارای محبوبیت و امکانات و دقت بیشتری در مقایسه با سایر رقبا بوده و کیفیت بهتری در انجام انواع سونوگرافی خصوصاً سونوگرافی های بارداری ارائه میکند و از این حیث پیشتاز میباشد. به دلیل قیمت بالا و محدود بودن شرکت های فروشنده این مدل و لزوم تجربه بالا و داشتن دانش بالا جهت استفاده از این دستگاه،  مراکز بسیار کمی در سطح ایران مجهز به آن هستند.

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری ، بهترین سونوگرافی تهران ، مجهز به پیشرفته ترین دستگاه سونوگرافی جنرال الکتریک آمریکا (مدل ولوسون E8 , E10) میباشد.

پیشرفته ترین سونوگرافی تهران
پیشرفته ترین سونوگرافی تهران

بهترین سونوگرافی تهران باید مجوز و مدارک پزشکی معتبر داشته باشد

قبل از مراجعه به مرکز سونوگرافی بهتر است راجع به مجوزها  و مدارک پزشک سونوگرافی کلینیک تحقیق کنید و به مرکز سونوگرافی که مراجعه نمایید که پزشک آن کلینیک مدارک تحصیلی بالاتری داشته باشد. مهارت و تخصص پزشک و داشتن دانش به روز از عواملی است که در دقت نتایج سونوگرافی و رادیولوژی تاثیرگذار هستند.

در گرایش رادیولوژی و سونوگرافی، دارا بودن مدرک تخصص پزشکی گرایش رادیولوژی، داشتن بورد تخصصی و فلوشیپ سونوگرافی، سی تی اسکن و ام آر ای برای هر پزشک رادیولوژیست که در مرکز تصویربرداری رادیولوژی و سونوگرافی فعالیت میکند مهم است. بهتر است جهت انجام سونوگرافی، در هنگام مراجعه به هر مرکز تصویربرداری از داشتن مدرک تحصیلی و بورد تخصصی پزشک، فلوشیپ سونوگرافی و سابقه پزشک، با رؤیت مدارک در پذیرش، اطمینان حاصل نمود. مراکز تصویربرداری موظف هستند مدارک علمی و معتبر دانشگاهی را در قسمت پذیرش در معرض دید ارباب رجوع قرار دهند.

در مرکز تصویربرداری دکتردکتر شاکری ( بهترین سونوگرافی تهران )  پزشک مرکز دارای تمامی مجوزها و مدارک معتبر سونوگرافی و رادیولوژی هستند که تمامی این مدارک در معرض دید مراجعین قرارداده شده اند.

بهترین سونوگرافی تهران
بهترین پزشک سونوگرافی

پرسنل حرفه‌ای و آشنا به کاربری تجهیزات  در بهترین سونوگرافی در تهران

به غیر از اهمیت تجربه و سابقه تحصیلی پزشک کلینیک سونوگرافی، پرسنل و کارمندان آن مجموعه نیز باید افرادی کارآزموده باشند و علاوه دارا بودن اخلاق حرفه ای و برخورد خوب با ارباب رجوع، دانش مقدماتی در مورد انواع سونوگرافی و نحوه آمادگی برای انجام سونو، با نحوه کار دستگاه سونوگرافی آشنایی داشته باشند. ولی تنها پزشک باید از دستگاه سونوگرافی استفاده نماید و کارمندان کلینیک تصویربرداری، دستیاران پزشک و سایر مسئولین، حتی در صورت داشتن آشنایی نحوه کار با دستگاه سونوگرافی نباید اقدام به انجام سونوگرافی نمایند. این یک ویژگی مهم در مورد بهترین مرکز سونوگرافی تهران است.

در بهترین سونوگرافی تهران فقط خود پزشک باید سونوگرافی را انجام دهد و هیچکس صلاحیت انجام این کار را ندارد چون افراد غیر پزشک سونولوژیست، دانش پزشکی لازم برای انجام سونوگرافی را ندارند. اگر در مرکزی دو فرد اقدام به انجام سونوگرافی کنند و هر دو فرد انجام دهنده ادعا کنند که متخصص هستند، میبایست گزارش سونوگرافی توسط هر دو مهر و امضاء گردد (نه یک نفر!).

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری به عنوان با سابقه ترین و بهترین سونوگرافی تهران ، برخوردار از کادر متخصص و مجرب در کاربری تجهیزات و کار آزموده میباشند.

پرسنل حرفه ای در بهترین سونوگرافی تهران
پرسنل حرفه ای در بهترین سونوگرافی تهران

تجربه پزشک سونوگرافی بهترین سونوگرافی در تهران

سونوگرافی از تست‌های تشخیصی است که تجربه پزشک در نتایج آن تاثیر بسزایی دارد و هر کسی نمی‌تواند کار یک سونوگرافی متخصص و با تجربه را انجام دهد. سونوگراف باتجربه ، توانایی انجام سونوگرافی و معاینات تشخیصی سونوگرافی پزشکی را دارد و نتایج دقیقی را به شما ارائه می‌دهد. پزشک با تجربه، با دقت بیشتری به جزئی‌ترین مسائل توجه می‌کند، به طور مثال اگر برای آزمایش غربالگری سه ماهه اول بارداری به انجام سونوگرافی NT احتیاج داشته باشید، تجربه پزشک لازمه تشخیص بیماری در جنین با استفاده از سونوگرافی است، زیرا پزشک باید با توجه به مشاهداتش و با استفاده از تجربه و علم خود نتیجه را به مادر باردار اعلام کند.

چه در بهترین سونوگرافی تهران و چه در سایر مراکز سونوگرافی لازم است خود پزشک به کمک دانش و تجربه خود، از روی ابعاد جنین، تاریخ و سن بارداری را مشخص کند و سپس با سن جنین بر اساس آخرین عادت ماهیانه مقایسه گردد. پرسیدن این سوالات از والدین نشانی بر عدم تجربه و تبحر پزشک است. علاوه بر آن، پایین بودن زمان تعیین جنسیت جنین (هفته های پایین بارداری) در سونوگرافی های دوران بارداری  با ضریب اطمینان بالاتر از 97% نشاندهنده تبحر و تسلط پزشک سونولوژیست میباشد. جالب است بدانیم حتی در کتاب کالن و گلدبرگ ( کتب تخصصی رفرنس رشته سونوگرافی) تعیین جنسیت در هفته 18 ام با احتمال 98% میباشد.

توضیح بیشتر

 در هفته های پایین بارداری (هفته 11 الی 14) به دلیل کوچک بودن آلت تناسلی جنین امکان تشخیص جنسیت دقیق برای بسیاری از پزشکان فراهم نیست؛ یا اینکه جنسیت با اطمینان کمتر از 60 درصد به والدین اعلام میشود؛ ولی اگر پزشک دارای تجربه بالا و دانش کامل باشد، میتواند حتی در هفته های پایین اقدام به تعیین زودرس جنسیت جنین با ضریب اطمینان بالای 95% – 97% کند. اگر متخصص متبحری بتواند تعیین زودرس جنسیت و سن دقیق جنین را به کمک دستگاه سونوگرافی و دانش فردی انجام دهد، با اطمینان بیشتری میتوان به سونوی سلامتی (بررسی تمام اعضای بدن جنین از سر تا پا) که توسط این پزشک انجام میشود اعتماد نمود. در بهترین سونوگرافی تهران این موضوع یک اصل کلیدی برای افزایش اعتماد و رضایت ارباب رجوع میباشد.

به طور کلی از آنجایی که سلامت جنین لازمه ادامه بارداری است، انجام سونوگرافی‌های دوران بارداری اهمیت ویژه‌ای دارند و باید به بهترین سونوگرافی تهران مراجعه کنید.

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری ، بهترین سونوگرافی تهران ، بیش از 22 سال سابقه فعالیت در زمینه سونوگرافی های جنرال و تخصصی به خصوص سونوگرافی های دوران بارداری و غربالگری جنین دارد.

بهترین سونوگرافی تهران برای غربالگری
بهترین سونوگرافی تهران

سابقه بهترین مرکز سونوگرافی تهران

برای اینکه انتخاب مرکز سونوگرافی مناسبی داشته باشید، نیاز است که نظرات مردم را در مورد آن مرکز بدانید و سابقه مرکز سونوگرافی را برای انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی مد نظر قرار دهید. سابقه و کیفیت خدمات تصویربرداری و سونوگرافی، در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی مربوط به معرفی مراکز تصویربرداری یا کانالهای مخصوص همان مرکز و مطالعه نظرات مردم قابل دستیابی است.

بسیاری از مراکز دارای سایتهای اینترنتی اختصاصی هستند ویا در سایتهای بزرگتر نظیر گوگل مپ دارای پروفایل و اکانت اختصاصی می باشند. فعال بودن مرکز تصویربرداری در فضای مجازی و پوشش دادن بیشتر شبکه های اجتماعی، نظرات مثبت مردم و دارا بودن جایگاه معتبر در میان سایتهای رقیب یکی از دلایل بالا بودن سابقه آن مرکز و خوب بودن کیفیت خدمات آن است که باعث استقبال مردم و کاربران فضای مجازی از آن شده است. لازم است بهترین سونوگرافی تهران دارای انواع روشهای رزراسیون، به صورت اینترنتی، حضوری، اورژانسی و تلفنی باشد.

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری بیش از 22 سال سابقه فعالیت در زمینه تصویربرداری و سونوگرافی دارد. این مرکز به انتخاب مراجعین و متخصصین، بهترین سونوگرافی تهران است.

بهترین سونوگرافی تهران برای تعیین جنسیت
پرسابقه ترین سونوگرافی تهران

حضور پزشک یا دستیار سونوگرافی خانم در بهترین سونوگرافی تهران

برخی از خانم ها  برای انجام سونوگرافی توسط پزشک آقا معذب هستند و به همین خاطر است که برخی از مراکز سونوگرافی به منظور راحتی زنان، در مرکز سونوگرافی خود ، پزشک یا دستیار خانم دارند تا مراجعه کنندگان بتوانند با خیال راحت برای انجام سونوگرافی به آن مرکز مراجعه کرده و تحت معاینه قرار بگیرند. بهترین سونوگرافی تهران در کنار سایر ویژگی ها باید دارای کادر مجرب خانم (پزشک یا دستیبار) باشد.

اگر راجع به حضور دستیار یا پزشک زن در کلینیک سونوگرافی اطمینان ندارید، قبل از مراجعه به آنجا ، می‌توانید با آن مرکز تماس بگیرید. در صورت مراجعه حتماً قبل از پذیرش، مدارک علمی و معتبر دانشگاهی فرد انجام دهنده سونوگرافی رؤیت شود.

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری، بهترین سونوگرافی تهران ، برخوردار از دستیاران خانم جهت راحتی ارباب رجوع های خانم و آرامش خاطر آنهاست که  این دستیاران در هر دوشیفت در مرکز حضور دارند.

دستیار سونوگرافی خانم در بهترین سونوگرافی تهران نی نی سایت
دستیار سونوگرافی خانم

لزومات محیط کلینیک بهترین سونوگرافی در تهران

شاید این فاکتوری باشد که خیلی از شما به آن توجه نکنید، اما به هر حال تهویه مطبوع و شیک بودن محیط سونوگرافی، امکانات داخلی مجموعه نظیر محل مخصوص تهیه خوراکی (مانند یخچال های مجهز به کارت خوان) ، آبسرد کن، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اسپیلت، دستگاه کارت خوان، روشنایی کافی، تجهیزات ایمنی نظیر کپسول اتفای حریق، تابلوهای راهنما و غیره برای انتخاب مرکز سونوگرافی به عنوان بهترین سونوگرافی تهران اهمیت دارد.

بهترین سونوگرافی تهران یعنی مرکز تصویربردرای دکتر شاکری مجهز به امکاناتی نظیر: یخچال خرید خوراکی مجهز به کارت خوان، آبسرد کن، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اسپیلت، دستگاه کارت خوان، روشنایی کافی، تجهیزات ایمنی است.

مرکز سونوگرافی دکتر شاکری بهترین سونوگرافی تهران
مرکز سونوگرافی دکتر شاکری

انجام کلیه آزمایش‌ها و عکس برداری‌ها علاوه بر سونوگرافی در بهترین سونوگرافی تهران

اگر به کلینیکی مراجعه کنید که علاوه بر سونوگرافی ، رادیولوژی، ماموگرافی، سنجش تراکم استخوان، تست بیوفیزیکال و کلیه تست‌های مربوط به جنین و مادر را انجام دهد، دیگر نیازی به مراجعه به مراکز متعدد نخواهید داشت و می‌توانید کلیه بررسی‌های پزشکی و یا مراحل پیش، حین و پس از بارداري مثل تعیین جنسیت در غربالگری اول را زیر نظر یک پزشک با تجربه بگذرانید. این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید راحت تر برای انجام آزمایش های خود اقدام کنید، و به همین خاطر با مراجعه به سونوگرافی دکتر شاکری که جزء یکی از بهترین مرکز سونوگرافی در تهران به حساب می آید میتوانید بیش از 100+ نوع آزمایش و خدمات در حوزه سونوگرافی و تصویر برداری انجام دهید.

لازم به ذکر است در بعضی از مراکز سونوگرافی، تنها سونوگرافی های گرانقیمت (نظیر سونوگرافی داپلر، آنومالی و سونوگرافی چند بعدی) انجام شده و سایر سونوگرافی های معمولی تر با هزینه کمتر پذیرش نمیشود؛ این یک  امر کاملاً غیر اخلاقی و غیر علمی میباشد و مرکز تصویربرداری موظف است تمام سونوگرافی ها را انجام دهد. در بهترین سونوگرافی تهران تمامی انواع سونوگرافی ها باید پوشش داده شود.

در مرکز تصویربرداری دکتر شاکری که بهترین سونوگرافی تهران به انتخاب ارباب رجوع میباشد، به جز سونوگرافی تمامی خدمات تصویربرداری نظیر سی تی اسکن، ماموگرافی، رادیوگرافی، سنجش تراکم استخوان و پانورکس انجام میشود. که مراجعین محترم از این حیث نیز بینیاز از مراجعه به دیگر مراکز جهت انجام خدمات تصویربرداری میباشند.

بهترین سونوگرافی تهران
مرکز تصویربرداری دیجیتال دکتر شاکری

امکان رزرو نوبت و عدم معطلی در بهترین سونوگرافی تهران

همه ما از انتظار بیش از حد متنفریم، معطل شدن در دوران بارداری نیز برای مادران باردار بسیار زجرآور می‌باشد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد دوست دارند به کلینیک سونوگرافی مراجعه کنند امکان رزرو نوبت داشته باشد و زمانی که به آنجا مراجعه می‌کنند، بدون معطلی سونوگرافی خود را انجام دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان رزرو نوبت با تلفن، وب سایت و اپلیکیشن در بسیاری از کلینیک‌های سونوگرافی وجود دارد. مجهز بودن به رزرو نوبت اینترنتی، دارا بودن سیستم تلفن هوشمند گویا و دسترسی آسان از تمام شبکه های اجتماعی مرکز تصویر برداری به بخش رزرو اینترنتی نوبت با قابلیت انتخاب روز و ساعت و نوع خدمت تصویربرداری دلخواه، رزرو نوبت از طریق مراجعه حضوری و مطلع کردن ارباب رجوع از زمان دقیق ویزیت، از عوامل بسیار مؤثر در خوب بودن یک کلینیک تصویربرداری میباشد.

در مرکز تصویربرداری دکتر شاکری انواع روش های رزو نوبت جهت رفاه حال مراجعین محترم، پوشش داده شده است.

بهترین سونوگرافی تهران نی نی سایت
بیمه برای سونوگرافی

بهترین مرکز سونوگرافی تهران باید طرف قرارداد با بیمه‌های مختلف باشد

همانطور که می‌دانید هزینه انجام سونوگرافی به خصوص سونوگرافی‌های دوران بارداری بسیار بالا هستند و بعضی از خانواده‌ها توان پرداخت این هزینه‌ها را ندارند. از آنجایی که در بسیاری از مواد انجام سونوگرافی در بهرین مرکز سونوگرافی اهمیت زیادی دارد، یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین مرکز سونوگرافی تهران ، طرف قرارداد بودن آن مجموعه با بیمه‌های مختلف است تا بتوانید بخشی از هزینه سونوگرافی خود را از بیمه خود بگیرید.

بنابراین از ویژگی های یک مرکز مجهز و کامل سونوگرافی، پوشش دادن بیمه های اصلی و تکمیلی میباشد. بسیاری از بیمه ها نظیر تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی، بانکها، شهرداری، ایران و غیره بخش قابل توجهی از هزینه سونوگرافی را تقبل مینمایند. بنابراین بهتر است برای انتخاب یکی از بهترین سونوگرافی های تهران مجموعه ای را انتخاب کنید که با این بیمه ها قرارداد داشته باشد.

لازم به ذکر است که داشتن قرارداد با مراکز بیمه مختلف نشاندهنده کنترل مدارک علمی و دانشگاهی، دستگاههای کلینیک و سایر امکانات آنهاست که توسط بازرسین و مراجع قانونی بیمه انجام میشود. پس مراکزی که با بیمه های مختلف قرارداد دارند از حیث داشتن مدارک معتبر، امکانات و تجهیزات، قابل اعتماد تر از مراکزی که با بیمه ها قرارداد ندارند، میباشند.

به همین خاطر مرکز تصویر برداری دکتر شاکری برای انجام خدمات سونوگرافی با بیمه های اصلی قرار داد دارد و شما میتوانید با مراجعه برای انجام خدمات سونوگرافی در این مرکز از بیمه های خود در صورت تمایل استفاده نمایید.

این مرکز طرف قرارداد با بیمه‌های اصلی (تأمین اجتماعی، ایران، خدمات، نیروهای مسلح)، بانکها، شهرداری و بیمه های تکمیلی است.

بهترین سونوگرافی تهرانسر
بیمه برای سونوگرافی

دسترسی آسان

زندگی در شهرهای بزرگ با ترافیک زیاد ، سختی‌ها و مشکلات خاص خودش را دارد و اکثر افراد راغب به مراجعه به مراکز درمانی هستند که به محل زندگی آن‌ها نزدیک باشد و یا اینکه دسترسی به آنجا با استفاده از وسایل نقلیه عمومی آسان باشد. البته کیفیت مهم‌ترین ملاک در انتخاب کیلینیک سونوگرافی است.

دسترسی آسان به مرکز تصویربرداری از طریق سیستم حمل و نقل عمومی اتوبوس، مترو، تاکسی، قابلیت جستجو در نرم افزار های مسیر یابی (نظیر ویز، گوگل مپ و غیره)، قرارداشتن در بخش های مرکزی شهر که به راحتی از تمامی نواحی قابل دسترسی باشد، نزدیک بودن به بزرگراههای مهم و نزدیکی به سایر مراکز رفاهی، بیمارستانی، از عوامل بسیار مهم در جانمایی و محل یک مرکز تصویربرداری است.

این مرکز دارای دسترسی به مترو، ایستگاه اتوبوس و بزرگراههای بزرگی مثل مدرس، همت و خیابان عباس اباد است. علاوه بر این دارای قابلیت جست و جو در اپلیکیشن های مسیریابی نظیر ویز، گوگل مپ، نشان، تپسی و غیره است.

بهترین سونوگرافی تهرانپارس
مرکز سونوگرافی در ویز

مرکز تصویربرداری پیشنهادی

مرکز تصویربرداری دکتر شاکری (تهران) با بیشتر از 20 سال سابقه در امر تصویربرداری و سونوگرافی غربالگری، اولین و دقیقترین مرکز فوق تخصصی سونوگرافی غربالگری در تهران است. این مرکز در انجام سونوگرافی های nt، آنومالی، تعیین جنسیت و سایر سونوگرافی های بارداری زبانزد است. در این مرکز تعیین جنسیت جنین در هفته 11 و 12 بارداری با ضریب اطمینان 97% و از هفته 13 به بعد به ضریب اطمینان 100% انجام میشود.

در این مرکز، طیف وسیعی از خدمات تصویربرداری نظیر سونوگرافی پیشرفته، رادیولوژی آنالوگ و دیجتال، ماموگرافی دیجیتال، سی تی اسکن (مولتی اسلایس)، پانورکس دیجیتال، سفالومتری دیجیتال و سنجش تراکم استخوان به مراجعین ارائه میشود. سایر ویژگی های این مرکز به شرح زیر است:

  • تجهیزات پیشرفته و جدید: تمامی دستگاههای این مرکز جدیدترین و دقیقترین در نوع خود هستند. به عنوان مثال این مرکز مجهز به جدیدترین دستگاه سونوگرافی جنرال الکتریک آمریکا مدل ولوسون (سری E8 و E10) است.
  • مجوز و مدارک پزشکی معتبر: جناب آقای دکتر شاکری پزشک رادیولوژیست فعال در این مجموعه و دارای مدارک و افتخارات علمی زیر میباشند

⬅️ دارای مدرک تخصص پزشکی در گرایش رادیولوژی و دانشنامه (بورد تخصصی)
⬅️ دارای فلوشیپ های سونوگرافی، CT-Scan و MRI

⬅️ دارای فلوشیپ غربالگری جنین (FMF)

⬅️ استادیار سابق دانشگاه

⬅️ نفر برتر بورد تخصصی ناسیونال

⬅️ دارای مقالات علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی

 

ویژگی های این مرکز

  • پرسنل حرفه‌ای و آشنا به کاربری تجهیزات: تمامی پرسنل شاغل در این مجموعه دارای سابقه کار بالا و بسیار خوشبرخورد هستند
  • حضور دستیار خانم
  • محیط مجهز به امکاناتی نظیر: یخچال خرید خوراکی مجهز به کارت خوان، آبسرد کن، سرویس ایرانی و فرنگی، تلویزیون، اسپیلت، دستگاه کارت خوان، روشنایی کافی، تجهیزات ایمنی
  • امکان رزرو نوبت اینترنتی، تلفنی و حضوری : برای رزرو نوبت اینترنتی میتوانید به سایت shakeri.ir (قسمت رزرواسیون) یا آدرس مستقیم www.reserve.shakeri.ir مراجعه کنید. همچنین این مرکز مجهز به سیستم تلفنی هوشمند گویا به شماره تماس 02188502324 میباشد.
  • طرف قرارداد با بیمه‌های اصلی (تأمین اجتماعی، ایران، خدمات، نیروهای مسلح)، بانکها، شهرداری و بیمه های تکمیلی است.
  • دسترسی آسان : این مرکز واقع در میدان آرژانتین – خیابان بخارست (احمد قصیر) – نبش بخارست هشتم – جنب بیمارستان پاستور نو، میباشد که از ویژگیهای محل آن میتوان دسترسی آسان به مترو (میرزای شیرازی)، اتوبوس واحد، بیمارستان (پاستور نو، کسری، آسیا، تهران کلینیک، گاندی)، داروخانه شبانه روزی، فروشگاه زنجیره ای شهروند، پارک سوار بیهقی، بزرگراه های مهم (مدرس، همت، حکیم، رسالت) اشاره کرد.